Meningsverschillen

Meningsverschillen

Bent u ontevreden over ons of over onze behandeling? Geef dit dan zo spoedig mogelijk aan ons door. Wij kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.
Komen wij er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij de KNMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.

Lokaal, betrokken en kwaliteit

Lokaal

Wij, de medewerkers van Tandartspraktijk Huttinga, wonen bij u in de buurt. Wij kennen u en uw omgeving en kijken hoe en op welke manier we in de buurt een bijdrage kunnen leveren.

Betrokken

Onze medewerkers zijn betrokken, deskundig en persoonlijk en staan u bij u met raad en daad. Wij werken vanuit een prettige en ontspannen persoonlijke sfeer en stellen u als patiënt centraal.

Wij willen u graag goed leren kennen, waardoor we u zowel preventief als curatief de beste zorg kunnen geven. Omdat onderling vertrouwen de basis is voor een duurzame relatie, vinden we het ook belangrijk dat u onze praktijk leert kennen.

Kwaliteit

Onze medewerkers zijn tandheelkundige professionals. Door continue overleg tussen de verschillende zorgverleners, voortdurende na- en bijscholing en coaching van onze medewerkers, kunnen wij u de beste zorg bieden.